Render del nou aeroport d'Istambul
Sí, el viatge s'acaba, però fins i tot el retorn té un punt de novetat i és que, quan vaig arribar fa més d'una setmana a Istambul, l'avió de Turkish Airways que m'ha portat a Turquia va aterrar a un aeroport, Istambul-Atatürk, que ha tancat les seves portes a l'aviació comercial tot just dos dies abans del viatge de retorn a Catalunya. De manera que torno i estreno el nou aeroport d'Istambul. De moment no hi han gaire mitjans de transport públic per arribar-hi. Només un bus que ni sé on para, ni com s'arriba a la parada, ni l'itinerari que fa, ni els horaris que té, si es que en té i, esclar, el taxi. Ah! m'oblidava, i un cotxe facilitat per l'hotel.
En arribar, el desplaçament a l'hotel des de l'aeroport Atatürk l'he fet per aquest sistema, ha funcionat bé i no ha estat car. Si fa, no fa, el mateix preu d'una carrera a Barcelona des del seu aeroport. Així que m'he decantat per aquesta alternativa. M'ha costat el doble: 50 €, però també es veritat que el nou aeroport gairebé es troba el doble de lluny que l'aeroport tancat, però també es cert que s'en aprofiten de la manca d'alternatives de transport públic eficient.
El cotxe arriba a l'aeroport
Els meus temors de que sorgissin els habituals problemes de quan s'estrena una instal·lació tan gran i complexa com és un aeroport s'han esvait de seguida. Si de cas, es troben a faltar seients pels viatgers en espera. Però a Barcelona passa igual. Jo crec que ho fan perquè els passatgers vagin a les botigues i al dutifri. Dos controls de seguretat correctíssims i ràpids, check-in perfecte, i amb molta amabilitat m'han deixat triar seient sense cost addicional. Sales espaioses, olor de nou, gens de soroll, cap retard. Perfecte.
Dinar a bord. Llenties, salmó i puré de patates. Iogurt amb cogombres i mousse de xocolata
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada